
Madonna i la seva filla Lourdes María acaben d'associar-se amb l'empresa Iconix Brand Group para llançar la seva pròpia marca de moda per a tot el món. La seva primera col·lecció, a la qual han cridat "Material Girl" (com un dels grans èxits de la cantant) serà juvenil i està previst que comenci a vendre's a partir del pròxim mes d'agost en 200 botigues de la cadena Macy?s. Els seus dissenys, a més de peces de vestir, consisteixen en calçat i altres productes, i tindran un preu reduït, entre els 12 i els 40 dòlars. A més, està previst que a partir de 2011 també dissenyin perfums i productes de bellesa amb aquesta marca. A pesar de tenir solament 14 anys, Lourdes tindrà plena capacitat per a decidir sobre el disseny de les diferents peces, i fins i tot assistirà a reunions amb els executius de la firma. «Lourdes té un increïble sentit de l'estil», ha afirmat el principal cap de vendes de la nova firma.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada